Took the trunk to Antwerpen

Jag känner mig sliten. Kan det inte bli helg snart?

Igår somnade jag med huvudvärk och idag vaknade jag med huvudvärk. Låg kvar i sängen en kvart och brottades med mitt samvete om jag skulle sjukanmäla mig eller inte. Den goda sidan vann och jag pallrade mig  bort till bussen. Första samtalet jag får är världens grinigaste gubbe och jag fick allt höra hur värdelös och oduglig jag var. Det spelade ingen roll vad jag sa för allt var fel och det var speciellt mitt fel. Och med tanke på mitt humör i morse orkade jag inte spela snäll och förlåtande. Vi skulle försöka starta om en server så han fick lov att stänga av  sin dator i 20 min vilket gjorde honom förbannad. Vad fan skulle han göra i 20 minuter? Ja, drick lite kaffe och gå ut och ta lite frisk luft, sa jag! Oj oj, det hela slutade med att han tog mitt namn och sa att det här skulle han komma ihåg. Och tro inte att jag var otrevlig, jag vägrade bara be om ursäkt för att allt krånglade och verka sympatisk. Efter att han lagt på gick jag ut och slog lite på toaletten och svor. 

Alltså jag blir så jäkla trött och förbannad på såna människor. Ska det vara så jäkla svårt att försöka vara lite trevlig? Visst, det krånglar en massa, det vet jag. Men JAG ska inte behöva ta all skit. Fattar dom inte att vi åxå har det jobbigt och skit stressigt? Har vi tur kan vi gå hem i tid annars måste vi stanna kvar och logga alla våra samtal, utan betalt. Är det lugnt en stund kan vi ta våra raster, annars sitter vi med användare på telefonen konstant. Vi har mer än dubbelt så många samtal som dom räknade med! Jag har haft huvudvärk i en vecka nu och när man kollar på alla öppna fall vi har vill man bara gå och gömma sig. Och eftersom vi får så många samtal är det svårt att ringa tillbaka användare för uppdateringar osv, så nu är det många som ringer tillbaka och är sura för att de inte hört nåt eller såna som e sura för allt krångel. Fan va jag längtar tills augusti eller nåt. Då borde det mest ha löst sig och vi slipper all jäkla stress. Varje gång man hämtar ut en huvudvärkstablett får man signera i ett block och konstigt nog står mitt namn med väldigt många gånger. I morgon ska jag dessutom stanna kvar 2 timmar extra och få träning hur man gör IMACs-olika förfrågningar o skit.

Men efter jobbet idag så packade jag iaf ihop lite grejer och när Jeff slutade hämtade han upp mig och släppte av mig vid min nya lägenhet. Jag släpade uppp min skit tunga resväska för alla 4 trappor och kommer antagligen få ett jobbigt blåmärke på låret nu. Packade upp alla kläder och tog en liten powernap i min nya säng. Inte världens skönaste kanske men helt duglig. Sen tog jag bussen till centrum och lyckades bli klämd mellan dörrarna när jag klev på. Så nu kan jag bocka av det!
*Klämd mellan bussdörrarna....check!
På stationen fick jag äntligen mitt tåg/buss kort fixat så jag slipper betala hela tiden. Tog mig bara 3 månader. Fatta va dom ska bli imponerade i morgon på bussen. Nu har jag hängt lite tvätt och känner för att däcka i sängen och sova några dygn. Jeff och Bruce ska till en festival i helgen och se Korn. Buhuuu, jag vill åsså se dom!

Nu har jag ont i magen, huvudet och i käken...spännt dom för mycket och hårt.
Kunde inte Darwin teorilära om det naturliga urvalet gälla idioter som ringer EDS och e elaka?

Grattis mormor på 75 årsdagen








Den är inte så stor men den har riktigt bra mys potential så den här lyan ska vi nog få ordning på. Funderar på att ta på mig målarbyxorna och fixa lite. Oj oj, tänker familjen nu. Ska Malin måla? Ni skulle bara veta vad dom retar mig för min kreative och extremt händiga sida?



Det här skrattade jag o syrran åt så jäkla mycket i fredags. Andreas får till så jäkla roligt ljud men det var bara jag o Martina som skrattade så vi fick ont i magen. Har vi väl börjat är det svårt att sluta.  Man kan till och med urskilja lite dalmål där från min sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0