Longing for sleep

Nu har jag gått upp alldeles för tidigt och lagt mig alldeles för sent, alldeles för många dagar. Så i morgon ska det bli alldeles underbart att sova länge.

Dagen startade bra, kom upp i tid och kände mig på riktigt bra humör. Alla samtal löste sig på nåt sätt och det flöt på bra. Skulle bli så skönt med helg och få umgås med syskonen o Ida. Sen PANG! En kvart innan jag slutar får jag ett samtal och det visar sig vara världens skitstövel som ringer. Ni vet en sån som inte tänker det minsta utan bara skäller och får en att må dåligt. För det första hade han blivit vidarekopplad till mig så jag fick ta all skit från det första samtalet han hade haft, sen var han stressad så jag kunde inte få alla uppgifter och jag fick höra allt om hur dåliga vi är och vilket dåligt jobb jag gjorde. Jag försökte vara förstående men jag kände bara för att be honom dra åt helvete. Det hela slutade med att jag bad om ursäkt och han sa : Gör va fan du vill" och lade på. Perfekt avslutning på arbetsdagen! Efteråt kom de andra och frågade vad han sa men jag var helt skakis. Känns dumt men jag skulle lätt kunnat grina lite. Han var hemsk! Sen var min fredag förstörd. Jäkla människor. OK att det kan krångla till det för dom och dom e trötta på det, men att bara släppa ut allt över mig och få mig att må dåligt...va fan e det för stil? Hatar såna människor! Jag kan godta att dom kan vara irriterade men att hållla på som han gjorde...nej!

Sen mötte jag upp Daniel och Ida och åkte in till Antwerp. Vi kikade lite i affärer och jag såg en massa tänkbara kandidater att hamna i min garderob. Vi åt lite mat och tog den väldigt efterlängtade ölen och sen på nåt sätt lyckades jag hitta till min lägenhet på en gång. DET var imponerande! Nu sitter vi hemma och slöar lite. Sath håller på och skramlar i köket så snart blir det lite mer mat. Tycker om dom här sena middagarna...

 Ida
 Broder Daniel
JAAAAAG!
 Turistigt men det ser ju så mysigt ut
Och på Museets tak stod ett äpple och ett ägg brevid varandra...helt normalt!

Ida och brorsan kom igår och dom lyckades faktiskt ta sig till lägenheten helt själva. Imponerad! Igår var vi alla skittrötta så Sath gjorde jättegod mat och sen somnade jag på soffan.

Jag hittade en festival jag tänkte försöka dra med mig syrran på sen, Blackfield Festival i Tyskland. Lyssna nu...           VNV-Nation kommer dit. Så då kommer jag dit, äntligen! Det går tåg till Essen och det ligger inte långt därifrån. Ska kolla upp det här...  http://www.blackfield-festival.de/

Nu ska jag äta lite mer, dricka lite mer öl och sen däcka i soffan.


 Jag gav syrrran en beställning...Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0