Hela syskonskaran kommer till helgen

Fan va glad jag e nu...satt på jobbet idag och precis innan jag slutade kom en tjej och frågade efter Jenni, min Team Leader. Det var hon som skulle på intervju, tjejen som konkurrerade me dmin syrra. Funderade ett tag på att smyga efter henne och kanske ordna en liten "olycka" Men sen kom jag hem och jag fick veta av Jenni att syrran fått jobbet. Martina visste dock inget än och jag fick inget säga. Jag hoppade omkring i lägenheten och försökte klura ut hur jag skulle kunna lämna små ledtrådar utan att hon skullle fatta nåt. Sen ringde hon och var helt hyper. Så på söndag kommer hon er och på måndag börjar hon plugga till datageni. Och i morgon kommer Daniel och Ida så jag måste försöka städa lite här hemma. Dom ska få låna min vattensäng så tar jag den lilla soffan. Det här kommer ju bli skitbra!!



Har faktiskt känt mig riktigt duktig på jobbet idag. Det går bättre o bättre. Man har lite svårt att lita på sig själv för egentligen kan man ju mer än man tror. Och jag såg M idag för första gången på 2 veckor. Han såg go ut...

Jeffrey har hittat bästa låten åt mig. Sitter fast



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan vad kul! :)



Hur ar det pa jobbet nu, har ni mycket att gora? Jag ar tillbaka pa fredag tror jag...

2009-06-03 @ 18:53:39
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0