CHOCK!

Jag vet inte vad jag ska säga...kom hem efter en riktigt rolig kväll och får läsa på Aftonbladet att The King of Pop, Michael Jackson,är död?? Va fan....   Blir alltid så jäkla chockad när sånt händer. Han kan väl inte dö? Lyssnade på han. letade speciellt efter hans låt på vägen hem ikväll, Rock With You! Sen kommer jag hem och han  är död? Nej, det går inte ihop! Kommer ihåg när jag satt i en bil i Medan, Indonesien, och en liten kille går förbi och säljer tidningar och på första sidan står det med stora bokstäver och en bild att Anna Nicole Smith är död. Ok, jag hade väl inte så bra koll på henne, men alla visste ändå vem hon var! Fan va nere jag blev nu...han kan väl inte bara gå och dö sådär...

Annars har början av dagen varit sådär, lyckades vakna en kvart innan bussen gick så det var lite bråttom. Var lite stressigt ett tag på jobbet men hanterbart! Tråkigt bara att behöva bli idiotförklarad och utskälld av Posten anställda hela dagen utan att egentligen ha något med deras problem att göra. Jag svarar bara i telefonen men får ändå ta ALL skit. Men efter lunch skulle jag o Madde få träning för att klara av att göra IMACs, olika installationer o grejs. SÅ jag jobbade över 2 timmar idag och ska göra samma sak i morgon. Men idag var jag o Madde så jäkla trötta så vi fick nog inte så mycket användbart gjort. Men kul hade vi! Efter jobbet möttte jag upp några från jobbet o drack lite öl vid den lilla sjön och njöt av solen. Lyckades även leta på en sån där stor studsmatta och försökte mig på lite volter som den gamla gymnasten jag e! De andra var mäkta imponerade medan jag fick försöka hålla färgen. Var ju några år sen nu...

Sen åkrte jago en kompis in till Mechelen centrum, åt lite o lyckades hitte på en helt OK bar. Hade jätteroligt! Sen kommer jag hem och får reda på det här...FAN! Ska upp om 5 timmar me...

Men jag fick äntligen min efterlängtade kyss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0