Callgirls

Nu ni...nu e det bara tjejerna kvar på jobbet. Farligt! Eftersom det är röd dag i Belgien är det väldigt få på jobbet och nu e det bara jag , Madde och Jossan kvar.  Byggnadens mest kvalificierade brudar! Eeeh..
Jag hade precis fått ett samtal så jag hade fullt upp, när jag är klar och tittar upp har alla bara försvunnit. Dom har gått hem för dagen och jag har 2½ timme kvar.  Jajks! Hoppas det inte ringer nån för just nu e det bara krångel problem med överföringen och skit. Å jag e bossen över e-mailen. Kan bli roligt! Vi fick pizza idag så jag delade med Madde, en Margerita med xtra xtra ost!

Får se om jag kanske följer med Jeffrey idag och spelar lite basket? Beror på vädret för det har utlovats åska. Men i morgon ska jag upp bajstidigt. KLockan 6 börjar jag och då e jag helt ensam första timmen. Skitläskigt ju! Men det är bra för då kan jag ta hand om mina gäster sen när brorsan och Ida kommer.

Nej, back to work!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

åh vad spännande! Hur är det att arbeta utomlands?

Min disciplin är inte den bästa heller. Det som hände igår händer typ.. varje halvår! :D



Puss!

2009-06-01 @ 22:37:33
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0