I Smell Good...

Sitter här o sniffar mig själv i armhålan och ler för en gångs skull. Nyduschad och luktar ju ganska OK faktiskt!

Jag hade hoppats på ett mega åskväder idag så luften kunde rensas lite men det verkar inte så. Hade sett fram emot lite blixtrar o regn. De e så satans varmt o klibbigt nu. Funderar på att ta en varsin isglass o lägga innanför bikinin...sweet!
Helgen har spenderats i Bryssel med att sitta o skratta åt Maddes kaniner. Dom e mer som hundar än kaniner. Så jäkla roliga! I torsdags blev det 2 timmar övertid igen men det var skönt, för nu börjar jag få lite koll  dom där IMACsen jag o Madde fårr uppdrag att göra. I fredags blev det lite öl efter jobbet och det var efterlängat. Satt i Mechelen några timmar innan jag tog tåget till Bryssel o nattade nininsarna. I går åkte jag in till Antwerpen och kollade lite på stan. Blev rastlös och ringde Jeff. Innan han kom insåg jag att jag fick lov att köpa ett linne, var ju så varmt. Otur för mig var det rea överallt och smockat med sega människor. Kan få panik i såna lägen...människor överallt som vägrar flytta på sig eller kanske öka hastigheten lite. Till slut hittade jag iaf ettt billigt linne och sen mötte jag upp Jeff och vi satte oss och åt lite mat. Efter maten hämtade vi upp Bruce och begav oss mot bion. Ice Age 3 stod på schemat, i 3D till och med. Den var riktigt rolig. Men ddet var faktiskt första barnfilmen jag sett och blivit skrämd flera gånger. Hoppade till lite då och då när det stora monstret dök upp. Men det var så kul när de söta scenerna kom, utan att avslöja för mycket. Man kunde höra hela rummet säga: Aaaaw!
Efter bion letade jag mig till Bryssel igen och fick en välbehövd sömn. Orkar inte skriva mer nu...ska leta reda på den där isglassen...






vi försökte oss på arga leken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0