Bad day

Dagen borjade ganska bra. Vaknade upp i lagenheten och allt kandes bra. Sangen var riktigt skon men jag var anda pigg att ga upp och jag hade gott om tid pa mig att ta mig till Mechelen och jobbet. Satt hela dagen och gjorde IMACs, tog bara 3 samtal i borjan. Sen sista timmen var seg, blev tillfragad om jag ville gora overtid men jag orkade inte. AKte till Sath och tankte bara hamta mina skor. Sen blev jag kvar har. Orkade inte sitta ensam i Antwerpen och tanka. Sath jobbar visserligen men har finns det iaf en TV och internet. Det ar darfor jag skriver sa konstigt, kidnappade Saths dator. Liggger i soffan nu och kollar pa halvtaskiga filmer och pratar pa MSN. Ska bli riktigt skont med helg och jag langtar som fan till Sverige nu. Har lite angest for i morgon. Maste ta mig till en doktor och fa lite medicin innan helgen. Har forsokt att spara det till jag kommer hem till Sverige, men borjar inse att det inte kommer funka. Jag vill inte forsoka leta reda pa nan doktor har. Har kollat upp nagra men med mitt lokalsinne e det ju baddat for katastrof. Far bli taxi. Sen har jag inte alls rad just nu. Ska forsoka hinna innnan jobbet..

Igar var jag helt knapp. Madde kom antligen hem fran Sverige, har saknat min skrivbordsgranne, och hon hade med sig en massa sura nappar till mig. Jag at nappar hela dagen och jag tror aldrig jag har fatt en san sockerkick. Var helt konstig i kroppen, sen lite koffein och nikotin pa det och 3 timmars overtid. Lite lagomt snurrig nar jag kom till ANtwerpen. Letade efter den dar ackligt stora spindeln som bodde i mitt handfat men han verkade sprungit ivag. Bast for han att han haller sig borta...eller bast for mig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0