Varning för hemska bilder!!!

Fy, fy fy fy fyyyyy......avskyr människor! Verkligen avskyr! Varför måste vi vara så hemska? Har vi verkligen inte mer hjärta än så?

Var inne på Fridas blogg och blev återigen påmind om vår skräck egoism.  Men hon hade en jättebra lista över märken som inte har testats på djur, smink och sånt!  Men så här kommer lite hemska videor som kanske kan få oss att tänka efter lite?


Jag såg katter i så små burar när jag var i Kina...jag satt i en taxi och de åkte förbi på att lastbilsflak. Jag blev så chockad så jag grät.


 

Nu vet ni varför jag är vegetarian...
Det finns så många hemska bevis på vår grymhet, men jag vill inte lägga upp dom här. Dom är helt enkelt för vidriga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0