Through the storm...

Det blev ingen sömn på soffan. Jag fick tag på boken jag håller på att läsa och då tog det stopp. Men nu har jag läst ut den och sista delen var riktigt skrämmande. Å då e det garanterat inte hela historien.

Jag pratar om britney Spears mammas, Lynne, bok. Hon skriver om sitt liv och hur allt förändrades den dagen Britney blev stor. Tänk vilken chock när helt plötsligt ALLA vill veta ALLT om Britney, det bra och det dåliga. Att inte kunna gå utanför huset utan att oroa sig över 30 paparazzo som jagar en. Jag tycker det är orättvist att säga att de får skylla sig själva. Hur kan någon veta att inom 1 år kommer jag vara en utav världens kändaste människor? Det är omöjligt! Sen när man nått den statusen är det nog inte bara att lägga av och dra sig tillbaka. Jag tycker synd om dom. Det har blivit så överdrivet hela grejen.

Man får veta vad som egentligen hände förra året när Britney blev tvångsintagen för andra gången på en månad. Man får veta otäcka saker om Sam Lufti och hur han hjärntvättade och drogade henne och folk i hennes omgivning. Han hade total kontroll över allt. Det var en lite seg bok i början men sen kunde jag inte sluta.

Själv tycker jag att hon borde lugna ned sig och försöka dra sig tillbaka lite. Jag är rädd för att hon kommer trilla dit igen. Jag är rädd för att nästa kändis självmord är stavat Britney Spears







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0