StrangeDolls

Sitter framför datorn och laddar upp inför nedplockningen av terrariet. Fyyy,va tråkigt! Det är STORT och muutrar och skruvar och grejer överallt...en tjejs mardröm! Pappa var här och klippte sig så han hjälpte mig med att ta ut glasskivorna,annars hade det aldrig gått. Så nu sitter som där inne och undrar  vad som händer. Men jag har laddat inför kvällen med öl, red bull, choklad och pan pizza. Har packat ned allt porslin så det blir onyttigt idag. Men vad gör väl det...




Var inne på Strange Dolls nyss och tittade lite. Jag älskar deras dockor och jag har varit så när att köpa flera gånger, men de e lite dyrt.  Några dockor kan se riktigt läskiga ut men de e ju lite det som är charmen...vad tycker ni?
         
    Inga Barbies precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0