skinande rent

Nu har jag städat och fixat i flera timmar. Allt e skinande rent och nytvättat. Har lite tvätt kvar på tork men de e inte riktigt klart än. Man får bara tvätta till 10 men jag e lite busig! Det kan ju inte höras så mycket?
Fick ett sms av min babe idag som berättade att dom behövde lite folk på hennes jobb, mitt gamla jobb, i Hjo. Så imorgon ska jag ringa dit och kolla. Då har jag nåt iaf sen...

Men nu ska jag springa över till brorsan och äta nybakta bullar...tur han e arbetslös!!

Kommentarer
Postat av: IDA

(Ursäkta att det tog tid att svara!)

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig här, men jag är väldigt glad att veta att du blev glad. :) Det gör mig faktiskt gladare än du tror. :) Håller med dig om drömmarna också, de gör en starkare på något vis!

Ny design förresten? Snygg! :D

Hoppas du får en bra dag :)

2009-02-18 @ 13:43:48
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0