Saknar...

Shit va kallt det är ute. Kom nyss hem från en promenad med dogsen och det var kallt.

Jag håller på att gå isär här hemma när jag inte har någon riktig musik. Ingen dator som har fungerande ljud och ingen laddare till Mp3n. AAaaaaah! Men nu har jag letat reda på Jimmys gamla Mp3 som jag laddat upp. Så nu poppar det i öronen och jag har inhandlat lite nya cigg. Livet känns helt plötsligt lite bättre.


Har suttit och läst gamla mail. Blir varm i hela kroppen när jag läser vad du skrev. Kommer ihåg så väl när jag sprang till datorn och hoppades att du skrivit. Sen satt jag där på helspänn och läste dina ord. Du betyder verkligen så mycket för mig, lilla M. Tänker ofta på dig, oss. Saknar allt det.  Snart kommer jag lite närmre dig och jag hoppas vi kan få tillbaka lite av det vi hade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0