Pass it forward...

Idag har varit en extremt lat dag, har snart fått soffan formad efter min kropp. Ha ha! Har inte hämtat nycklarna än men jag har koll...de ligger fortfarande kvar! men det gör inget att kroppen gått igenom ännu en förslöar dag. Jag har varit så glad ändå...en söt liten tjej gav mig en utav de finaste komplimanger man kan få idag. Jag lovar att jag har ett litet skrapsår på hakan från när jag tappade den i golvet. Jag var helt oförberedd på det. Men evigt tacksam!!

Tänk vad en liten komplimang kan göra. Säg något snällt till tjejen som sitter i kassan på ICA, vem vet...bara ett litet tack och ett snällt leende kan göra så mycket för henne. Tänk vad mycket bättre världen skulle vara om alla lovade sig själv att idag ska jag vara trevlig mot minst 5 helt okända människor. Då skulle 5 människor bli glatt överraskade att en främmande människa helt plötsligt uppmärksammat en och han/hon kommer känna sig speciell. Så lite kan göra så mycket...tänk på det!

Jag ler fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0