O.Z.O.R.A Festival

Idag sken solen, balkongdörren stod på glänt och Dreadzone myste i högtalarna. Det var vår idag...

Just nu sitter jag och lyssnar på Kent och ska strax hoppa in i duschen för att springa iväg till Pontus sen. Vi får se om det blir utgång ikväll eller om vi bara sitter hemma och tjötar som dom säger här. Har plockat upp lite köksgrejer men det finns fortfarande en hel del kvar att göra. "2 utav Jimmys kompisar kom hit igår och hjälpte till att bära. Jag o Daniel fick vila oss och åt pizza istället. Tur det för jag har ont i hela kroppen idag. Inte van att ta i så mycket!!i

Det var folk här hela natten igår och hela tiden kom det nya. Så jag antar att det var inflyttningsfesten? Vi satt och pratade om sommaren och då kom Zacke med ett förslag om att åka till Ungern i augusti och gå på O.Z.O.R.A Festival. Hade aldrig hört talas om den innan men det verkar riktigt skoj. Kände inte igen så många band men Talamasca och SON KITE kommer dit!! Jag har varit på 2 utav Son Kites spelningar och båda var helt magiska. Första gången var på morgonen på Hultsfred -05 och sen var det på KB i Malmö några år senare. Ja...kanske får bli Ungern då?



Ser det inte mysigt ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0