Ont i bollen

Har fått huvudvärk så jag hoppas värktabletterna börjar verka snart. Skulle helst av allt vilja gå och lägga mig men det kommer inte gå än på några timmar. Stekte på några quornfileer och doppade i hamburgerdressing. Så jäkla gott var det! Önskar jag hade fler. Jimmy ringde från Jubberud och berättade att han ätit tacopaj idag. Jag blev så avundsjuk! Här hemma gapar skafferiet tomt.

var på Kupolen med mamma idag och kikade lite. Hittade jättesnygga skor till mamma som hon kan trippa runt på i Mexico. Jag ska försöka köpa lite fina skor sen när snön är borta. Men jag hittade en billig topp på H&M som fick följa med hem. Sen följde snälla mamma med mig in på ICA och handlade lite mat till mig. En massa krossade tomater, ha ha! Ska försöka vila huvudet lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0