Nyttodag...NOT!

Nu e kylskåpet lite fullare, inte mycket nyttigt men det ekar iaf inte längre.  Vi har handlat så mycket onyttig skit idag, chips, dipper, choklad, muffins, läsk, popcorn...vi kände för onyttigt idag! Och vad har vi gjort idag: ätit, tittat på TV, ätit, tittat på TV, ätit...ni förstår mönstret kanske? Det e väl vad vi kommer fortsätta med åxå. Men man måste få ha såna dagar ibland.

Vi försökte oss åxå på en kupp men M men det gick inte riktigt som det skulle. Han hann smita ifrån oss innan vi kom fram. Nåja, vi får försöka igen. Hon vet hur man ska jag göra med gubbarna för att få sin vilja igenom. Ha ha!

Tittade på Top Model idag och nu e det inte långt kvar. Men min favorit har ju redan åkt ut, gillade rödtotten. Så nu håller jag tummarna för Analeigh. Hon´e så söt men på kort blir hon riktigt fierce! Men den bäste av dem alla är ju ändå Adrianne Curry. Så jäkla snygg och vilken kropp...inte precis min  efter ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0