Mys i Bjurs

Nu e Jimmy nere i Tibro så jag e helt ensam. Tur att mamma och syrran ringde och frågade om domskulle hämta upp mig och skjutsa mig till Bjurs. Då slipper jag sitta hemma i lägenheten själv ikväll. SÅ vi har ätit lite glass och nu kollar vi på Beck. Har aldrig varit ett riktigt fan av Beck men de senaste filmerna e helt dugliga! Mern igår såg jag en riktigt bra film...Constantine! Där har ni min typ av film. Matrix trilologin avgudar jag... scenen i första filmen när dom går in genom säkerhetskontrollen och bara skjuter sönder hela stället...iih, jag får gåshud! Sen älskar jag soundtracket!!



Jag åker in till stan med syrran i morgon och då får jag försöka ta tag i lägenheten och städa lite. diskade iaf idag!

Åter till Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0