MTV

Vi htar blivit bästa vänner nu, jag och MTV. Varje morgon åker Tvn på och skrålar till eftermiddagen. Min enda musikkälla för tillfället. Sen går det så många bra låtar nu...Kanye West's nya låt e så skön. Metro Stations e bra. The killers, sen hon tjejen som sjunder med Thomas Rusiak, Damian? Hon heter nåt sånt-den låter älskar jag! Just nu är det Top 10 av Red HOt Chili Peppers så jag njuter.

Nu ska jag försöka skriva lite. Är inne på så många bra novellsidor så jag får massor av inspiration. En del skriver så jäkla bra så jag kan sitta i timmar och sträckläsa deras verk. Tänkte åxå försöka mig på nåt sånt. Har länkat till ficen på sidan här brevid. Försöker uppdatera så ofta jag kan.

Sen kvart i tre kommer en kille och ska kolla på lägenheten så då får jag gömma undan hundarna igen. Orkar bara inte med deras skällande när det kommer nya människor. Nån som har ett tips på hur man får dom att sluta?




Yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0