Minisvullon

Vi har bara ätit och ätit idag. Mår nästan illa av allt godis och skit men det har varit gott! Ska se på lite TV ikväll och försöka skriva lite mer. Tvingade Jimmy läsa igår så nu e han på mig att jag måste skriva mer. Ha ha!

Tittar på Efterlyst nu och det är så hemskt. Fy för att vara i deras situation...ens egen dotter försvinner, hennes kille kommer och tröstar, hjälper till att leta efter henne och sen visar det sig att han gjorde det! Fy fan va jag skulle känna mig smutsig. Hans händer som tog min dotters liv hade tröstat mig, hållt om mig. Jag skulle hata honom, förakta honom. Hade jag blivit lämnad ensam med honom hade jag antagligen försökt döda honom. Jag lider verkligen med familjen.

Här hemma försöker vi fatta lite svåra beslut. Kan berätta mer sen när det har klarnat...



Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejdu! Länge sen.. hoppas allt är bra! :)



Hmm.. Mabo Dofu.. vad är det!? Ska försöka komma ihåg det :)



Kram

2009-02-12 @ 13:12:01
URL: http://joakimmartensson.blogg.se/
Postat av: Sara

(svar)Aa jag håller med dig :)

fin blogg !

2009-02-12 @ 20:48:32
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0