Lidköpingsbo

Nu sitter jag här i nya lägenheten o myser. kaoset har lugnat ner sig och sofforna e på plats. Har fått upp några möbler men det mesta ligger fortfarande i kartonger. Det får bli morgondagens uppgift! 4½ timme tog bilresan och sen var det pizzatime. Vi åkte till gamla stället och pratade lite. Känns konstigt att vara tillbaka. Nästan 1 år sedan vi flyttade härifrån. Men nu bor vi på andra sidan om stan, i Drömstan, ha ha! Tapeterna i vardagsrummet blev jättebra, bruna med en brunmönstrad bord. Lite konstigt i toaletten för brevid handfatet har vi en sink i rostfritt stål? Förstår inte riktigt varför? Vi kan få ett badkar på måndag men jag tror vi skiter i det, det blir för trångt. I köket finns ingen spisfläkt? What's up with that? Jag trodde det var standard? Men jag e nöjd. Ska försöka höja mysfaktorn i morgon o packa upp alla lyktor och ljus. Det kan aldrig bli för många ljus! Daniel sover över här inatt  så jag har pumpat upp dubbelmadrassen. Ska bli intressant att se vilka grannarna är...parkeringen var full med rullatorer. Men som sagt...skumt att vara tillbaka!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0