Idioter

Jag kan bli så trött på människor ibland. Som ni vet har vi ju en valp kvar som vi försöker bli av med men det går verkligen jättesegt. Har annons ute men de e banne mig bara idioter som hör av sig. Dom erbjuder sig att köpa valpen för halva priset och vill ha den på avbetalning och en massa dumma förslag. Nu var det en tjej nere i Skövde som hörde av sig och ville ha den på avbetalning. Vi disskuterade jag och Jimmy och kom överens om att det var OK. Vi kommer ju ändå bo så nära sen och det var bara tal om 2 månaders avbetalning.
Senare samma kväll fick jag ett SMS där hon berättade att hon hade problem med en av sina hundar hon hade ute på foder så hon kunde inte ta hand om en till valp.
Nej, nej,fine tänkte jag!
Efter 2 timmar ringer hon tillbaka och berättar att allt ordnat upp sig så nu var hon än en gång intresserad. Vi bestämde att vi skulle ses nästa helg och prata. Tyckte det skulle vara kul att se hur många gånger hon skulle ändra sig på en vecka. Hon verkade ju inte helt riktig?
Nu i morse hade jag fått 2 SMS av henne. I det första står det att hon verkligen hoppades att jag inte försökte lura henne för hon ville verkligen ha valpen och ville bestämma dag och tid för mötet. I nästa SMS som kom 2 timmar senare var det en annan historia. Nu hade helt plötsligt hon och hennes sambo gjort slut så dom skulle gå isär och hon hade ingenstanns att bo och hon mådde så dåligt???????????????

Men hallå...vad är det som är fel på dig människa?
SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0