grinig gubbe

 Idag ringde jag Drömstan och beställde tapeter till vår nya lägenhet. Blev så irriterad för det var en grining gubbe som tyckte allt jag sa var fel. Vi hade valt ganska mörka färger och det tyckte han var helt fel, var ju inte ens modernt längre? Va? So what? Så jag fick ta en nyans ljusare grå i hallen och i sovrummet fick han välja en ljusare lila. Vardagsrummet ska bli brunt med en brun fondvägg och där gav jag mig inte. Men han hatade det. Vad är det för mening med att få välja tapeter själv om det ändå bara ska bli gnäll? Grrr....

Ska försöka hitta lite jobb nu. Orkar inte sitta hemma längre och tänka. Alldeles för mycket tid att tänka. Känslor och längtan som maler i mig. En ouppnålig längtan efter nåt alldeles för långt borta. Behöver aktiveras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0