Flyttångest

Puh, nu börjar det närma sig. Min plan är att packa ihop allt och åka ned till Lidköping på fredag. Har jag riktig tur kanske någon följer med ned annars kör jag själv. Jag har ju dogsen som sällskap. Jag vet bara inte hur jag ska få plats med allt. Visst, allt tar ju väldigt mycket mindre plats om man skruvar itu alla hyllor och skit, men hur kul e det då? Å det där monstret till terrarium!!!!Gaaah, jäkla Jimmy som måste jobba. Ringde till ICA i Slätta idag och dom lovade att jag skulle få banankartonger om jag kom imorgon. Sen fick jag numret till han som ska ta över den här lägenheten så jag skickade ett sms och frågade om han inte ville flytta in lite tidigare. Håll tummarna nu!

Idag ska jag inte göra så mycket, diska lite och rensa bland lite papper. Det får räcka.

Hittade lite bilder från nyåret i Dusseldorf. Åh, längtar tillbaka. Här och r är länken. Försökte lägga upp bilderna men det gick inte av nån anledning?


Sen när jag har långt hår igen...då vill jag se ut så här! Så snyggt!!




Kommentarer
Postat av: jimmy

skulle du passa i om du bara orka spara ut håret..

2009-02-26 @ 05:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0