Dylan

Tittar på Beverly Hills 90210 och det e ganska roligt...det är så mycket som som man bara kan skratta åt. Ta Dylan...allas lilla hjärtekrossare. Vem hade inte en secret crush på honom? Jag hade iaf det! Men nu när man kollar på serien och Dylan ska försöka spela tuff...de e bara att skratta. Men de e lite sött! Jag tycker han och Brenda var så jäkla söta tillsammans. Kelly, Jenny Garth, har jag fortfarande svårt för. Vilken bitch!







Nej, jag kanske ska ta tag i mitt liv nu och få lite gjort...

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag har bara sett det några få gånger i mitt liv, men nog fastnade även jag för honom!

2009-03-03 @ 03:28:56
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0