Brr...

Diana ringde ikväll och tyckte jag skulle slita rumpan från soffan och gå ut och skaka den med henne istället. Sagt och gjort...efter 30 min var vi på väg mot Etag för lite rumpskak! Var riktigt roligt att få se lite människor och jag har inte varit på Etage på många många år. Träffade Younes och han var lita flummig som vanligt. Dreadsen var borta men nu såg han lite ut som Krusty the clown, ha ha! Efter att det stängde kl 2 gick jag för att kolla om det gick någon buss men där fick jag känna mig blåst. Det var bara att börja gå. Satans va kallt det var. Jag försökte skynda på det hela och körde lite löpning. Det e så typiskt...enda gången man motionerar är på väg hem från krogen!!! Träffade även 2 polisbilar som kom i full fart...värsta High Chaparall här! Men nu e jag hemma och dricker varm choklad. Gjorde ett försök att sova men jag bara skakar. Har mjukisbyxor, T-shirt , täcke, 3 hundar och fleecetröja på mig men jag skakar fortfarande. Hoppas Oboyen funkar!

Men...jag har hittat bilnyckeln nu. Full koll på situationen!!!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0