Back in Bjurs

Så,nu sitter jag hemma i Bjurs i syrrans gamla rum och rotar igenom Youtube. Har ju inget ljud på min dator så jag får passa på att suga i mig allt när jag är här. Ska kolla upp Empire of the sun för jag läste i Aftonbladet idag att dom utsågs till en utav årets bästa pop plattor. Skoj!! Har haft ögonen på dom ett tag nu så jag ska forska lite. Jag blir hellre blind än döv!

Tittade på melodifestivalen idag och fan va besviken jag blev. Bästa låten, Velvet, gick ju inte ens vidare. Molly Sanden? WHY? Det var nog den töntigaste text jag nånsin hört. Änglar, gud, stjärnorna bla bla...vilket botten napp!

Idag kom pappa och hämtade upp mig och vi styrde kosan mot DalaJärna och Monica & co. Det var hon som tog hand om våra hundar när vi var i Kina och vi tänkte hälsa på innan vi flyttade. Både Sputnik och Chili verkade lite förvånade när dom hoppad ur bilen men sen var det full fart. Var så roligt att se alla för dom kände verkligen igen varandra.  Monica har 2 hundar och lilla fjonkan var väldigt nyfiken på den lilla kattungen. Det hela slutade iaf med att Fjonkis stannade kvar och fick nya föräldrar. Känns riktigt bra för jag vet att hon hamnat hos den bästa möjliga familjen. Hon kunde inte få det bättre. Så nu e sista valpen borta och jag kan äntligen börja städa på riktigt, haha! Men nog e det lite tomt alltid...

Nej, åter till Youtube. Kmmer antagligen lägga upp en massa låtar nu bara för det.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: EX

va snygg du är malin!

2009-02-26 @ 05:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0