snow

Snokaos i hela europa; underbart!
I Belgien har det snoat hela morgonen och Bryssels flygplats har stangt. Hoppas bara dom har koll pa att jag maste flyga hem pa tisdag, annars blir jag arg!

Vi e ett slitet gang idag. Bruce har akt ivag pa bowling och jag leker DJ och vantar pa att kocken Jeff ska bli klar med pannkakorna. Vi far se hur aktiva vi blir idag? Igar var det fullt upp.
Joeri och Suzy hamtade upp mig sen akte vi till Tyskland pa julmarknad. Det var sa satans kallt och det forsta vi gjorde nar vikom dit var att kopa ett extra par strumpor. Det hjalpte ett tag men ganska snart domnade tarna bort igen. Vi gick runt o kikade lite, sen bestamde vi oss for att hoppa runt bland cafeerna istallet. Men det var mysigt. Vi akte tillbaka till Antwerpen och jqg gjorde lite pannkakor at pojkarna innan det blev Stereo Sushi. Vi vqrute i god tid som vanligt:kl.3 pa natten. Sa det var ganska lite folk men det betyder bara att det blir mer plats for oss. Vi var dom sista kvar och sen gick vi hem i snon och spelade lite reagge i nagra timmar. Fick nagra timmars somn och det kanns verkligen som en akta slo sondag idag. Det far bli julklapps shopping i morgon istallet.

Har forsokt ladda upp bilder men det gick alldeles for segt. Vi tar det sen!


Det var ett trott gang jag lamnade i lordags morgon



Det har holl dom pa med nar jag sov


Det var riktigt kallt i Tyskland




Brr









jag har saknat mina pojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0