Im flying home for christmas

Om 6 timmar gar flyget och jag uppdaterar Aftonbladet varje kvart for att se om det kommit nagra nyheter om snon som helt egoistiskt maste stora mina planer. Senaste var att det vantas komma till Stockholm i natt och det fanns risk att det skulle stora tag och flygtrafiken. Jag hoppas och tror att jag ska klara mig fran det. Ska ner pa stan och inhandla det sista innan jag packar ihop alla saker och aker till Bryssel. Ska bli sa jakla kul att komma hem nu. Fatta att det e jul! Jag kommer ha fullt upp nu med att mysa.

Igar nar jag vaknade kande jag pa en gang att jag skulle gora nagot dumt. So, jag har tjatat om att jag ska spara ut haret och lata det vara...glom det! I gar bad jag Jeff ta fram rakapparaten och gora det fort innan jag han andra mig. Har ju haft ena sidan rakad ett tag nu sa jag tankte att det var lika bra att ta den andra nu med. Har inte riktigt bestamt mig hur det ska bli innan jag e klar, det kan jag pyssla med kommande dagar. Maste fa till luggen pa nat bra satt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0