Hemlös

Håller på att tvätta nu för i morgon e det dags att flytta igen! Mitt rum ska tas över av sin ägare så jag flyttar in hos chefen. Ligger lite långt bort men han har lovat att fixa skjuts och jag får bo där gratis...wo why not? Har kollat på hus idag och vi tänkte försöka flirta in oss hos nån så vi kan få betala depositionen i januari istället. Dock lite dåligt gensvar?

I helgen var det Dublin som gällde och party. Tog bussen in och mötte upp Sonny på Temple Bar. Var där i någon timme sen kom Jonas,Jimmy och Henke och drog iväg mig på en skitrolig hemmafest. Var länge sen! Lyssnade på grym musik och pratade, sen när kl. var 8 så bestämde vi oss för att sova lite. Behöver jag säga att söndagen var väääldigt seg? Henke följde med tillbaka hem till Robban och gänget och tur var väl det. Det var illa! Somnade tidigt igår.

Ska kolla lite Californication nu och slappa soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0