Bor i sängen idag

Vaknade i morse och insåg att nej, det blir inget idag! Har hostat hela natten så idag strejkar jag.
Det enda aktiva jag gjort idag var att steka äggmackor. Ett tips: äggmackor med senap! Det var gott men jag tog lite för mycket så det sved till i näsan. Perfekt vid förkylning dock! Det ska jag äta i helgen, ostkubar med senap på min hippiebar jag hade runt hörnet i Antwerpen. Fan va jag längtar!

I morgon får jag dra mig till jobbet, måste ju lära mig coachjobbet nu. Blir bio i morgon. Sonny fyller år så vi ska gå på premiären av The Avatar. Sen på fredag drar jag direkt efter jobbet. Funderar på ny design igen av Linn så jag har letat efter en massa kort. Hittade ett fint på syster yster från förra årets julmarknad uppe vid gruvan. Fatta att det är julafton om en vecka!



Sonny visade mig den här snubben tidigare i veckan.
Det e ju briljant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0