Bajs

Inget har funkat idag, all har skitit sig.
Bajs helt enkelt!

På jobbet är det så satans långsamt nu när halva Sverige är lediga och jag vet inte hur många gånger jag har gått igenom inboxen idag i hopp om att hitta något jag kunde sysslesätta mig med. Magen gjorde ont och jag var less på det mesta. Blev bara värre och värre. Tog en promenad för att hämta ut min lönecheck men den hade inte heller kommmit än. Passade på att ringa syrran på väg tillbaka och fick akut hemlängtan.



Där vill jag vara nu, hemma hos min familj där allt känns bra.

Lyckades iaf shoppa lite smink idag efter jobbet. Lyckades dock inte få till nån bra sminkning. Hur jag än gjorde såg jag pluffsig ut, rödflammig, kroknäsad eller allmänt hemsk ut. Så det blev snabbt in i duschen och nu gömmer jag mig i sängen. Måste packa inför i morgon då jag flyger till Belgien igen, men jag har noll lust.
Jäkla helvetesdag!
Dessutom regnar det och blåser och jäklas ute


Kommentarer
Postat av: Maddo

Du kommer få jättekul, och jag kommer att sakna dig här!

2009-12-30 @ 08:18:27
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0