Suck

Igår var nog en utav de värsta dagarna sen jag kom hit. Från det att jag vaknade, eller innan jag somnade to m, gick det åt helvete. Sov kanske 1 timme innan det var dags att ta tåget till Mechelen. Jag försökte leta reda på nåt att gömma huvudet i men det var bara att bita ihop. Kommer till jobbet, tar första samtalet och blir utskälld. Tar andra samtalet och under tiden som jag tagit över hennes skärm och försöker hjälpa henne, är allt kan jag höra djupa irriterande suckar i andra änden av telefonlinjen. Det hade ju varit dumt att kanske visa lite uppskattning!!! Innan lunch hade vi möte och där sprack allt. Vi pratade om hur det gick och vad vi kunde göra bättre. Jag sa som det var att jobbet just nu stinker och jag hatar det. Det gör vi alla! Då fick jag svaret tillbaka att vi hade alla ett val, vi jobbar genom ManPower på veckokontrakt, så vill vi e det bara att gå. Jag blev så jäkla arg och besviken då så jag fick lov att gå därifrån. Pallade inte att vara där längre och gick ut för att försöka lugna mig. Efter en kvart kunde jag gå tillbaka men hela dagen var jag som ett nervöst litet vrak och kunde börja grina för minsta lilla. Allt blev bara för mycket igår. Tanken var att efter jobbet skulle vi gå tillsammans och ta en öl och sen gå och se på Inglorious Bastards. Jag tvingade med mig att gå och dricka efteråt men filmen orkade jag inte med. Ville helst bara åka hem på en gång men jag insåg att det var en dum ide. Det var ju trots allt fredag. Men vi hade riktigt trevligt där. Åkte hem vid halvelva och däckade i sängen. Såg frame mot en lååång sovmorgon men det sket sig ju på en gång. Vid 7 ringde Oliver och frågade om jag ville jobba idag, trots att dom sa igår att dom skulle vara lediga. Vi har ju fått 4 killar från Sverige som ska hjälpa och dom kan inte jobba själva en helg. Jag sa bara det att jag hade andra planer. Sen ringde Max, en utav killarna, 3 gånger men jag orkade inte svara. Så trött på jobbet så nu ska jag försöka hålla mig så långt borta som möjligt den här helgen.

Ska försöka städa upp lite här och kanske gå och köpa en blomma. Behöver lite vänner här i lägenheten som jag kan pyssla om. Sen ska jag köpa en massa frukt och vänta på att Madde ska komma. Det e helt underbart, precis runt hörnet där jag tvättar, finns en frukt och grönsaksmarknad med en massa billigt gott. Min godisaffär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0