Revolutionary Road

Låg och tittade på Revolutionary Road igår och den har blivit en utav mina favoriter. Jag gillar filmer där man får tänka och det måste inte hända en massa saker hela tiden. Djupa, vackra filmer som lämnar en med en massa känslor och tankar. Rent action mässigt hände det väl ingenting egentligen, men känslomässigt var jag helt tagen. Det var nästan lite skrämmande ibland hur mycket jag kände igen mig i henne, Kate Winslets roll. Hon tänkte och betedde sig precis som jag gjorde för ett år sen. Situationen var inte riktigt densamma men allt annat. Jag blev helt ställd efteråt. Dom hade gjort en film om mig!!!


************************************************************


Sen var det lite konstigt att se Kate och Leo tillsammans igen. Det är ju Jack och Rose, Titanic ni vet! Tycker dom passar riktigt bra tillsammans och Leo har alltid tillhört mina favoriter. Ok att jag var kär i honom som yngre men nu har jag insett vilken bra skådespelare han är. Han känns alltid äkta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0