målarbok för vuxna

Jag har letat efter ett bra foto redigerings program ett tag nu, gratis så klart, och nu har jag hittat ett.
www.pixlr.com/app
Jag är ju totalt värdelös på att fixa till bilder, kanske för att jag aldrig gjort det innan? Men jag tänkte att det var dags att lära sig nu.Så jag började lite smått och det rätt coolt va mycket man kan göra med så lite. Jag har bara kommit så långt att jag väljer olika sorters  filter men det räcker gott och väl för mig. Känner mig ju som värsta proffset! Så jag kommer säkert sitta med det här hela kvällen nu





Åkte ned på stan förut för att kolla tågen då jag skulle börja tidigt i morgon. Tåget gick 4,57 men då skulle jag först leta reda på en spårvagn till stationen. Jag gick runt och kollade och upptäckte att det inte gick några så tidigt. Jag får alltså lov att gå ner till stationen de dagar jag börjar kl.6 och det kanske tar en halvtimme? På vägen tillbaka gick jag in en liten hörnshop och köpte batterier som jag senare uppptäckte var odugliga. Morr! Men allt löste sig ändå...Daniel ringde och ville byta skift, så nu jobbar jag 14-22 istället. Tjohooo! Och de gamla batterierna höll ett tag till så nu har jag fixat lite bilder till nya bloggen. Har frågat Linn om hon ville ta åt sig fallet. Hon har gjort de andra designerna och jag gillar henne. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0