Kaffe jakt!

Nej, nu får jag banne mig se till att hitta på något vettigt! Jag har fastnat i sängen. Har tagit några rundor i min lilla studio men jag verkar alltid hamna i sängen igen. Jag tror jag börjar få lite jobbångest. Ni vet när man tänker på alllt man borde passa på att göra sista dagen man e ledig, samtidigt som man tänker att just därför bode jag inte göra nåt. Det e ju sista dagen jag kan ägna åt ingenting. Men jag ska iaf försöka ta mig till stationen och klura ut när tågen  och allt går i morgon. Börjar ju olagligt tidigt vid 6 och det betyder att jag får gå upp snor tidigt. Så det ska jag kolla upp, sen ska jag köpa kaffe för jag e satans kaffesugen, köpa batterier till kameran och kanske nåt annat gott? Igår när jag lämnade av Madde på stationen hittade jag äntligen en bra mataffär i närheten. Har bara vetat om små kiosker och mataffären nere på stan. Det tar sig! Är sugen på en ny blogg design så vi får se vad jag kan lyckas åstadkomma. Har lyckats fastna i en låt. Har gått på repeat hela morgonen.

Nej, på med deo och skor så gick vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0