Idag sticks jag!

Efter att gårdagen gått käpprätt åt skogen, har den här dagen fortsatt i precis samma spår. Började med att jag försov mig och kom 2 timmar för sent. Spelar ju ingen roll om jag inte var så sen egentligen, passar inga tåg och bussar blir man stående och klockan tickar. Madde var iaf glad att se mig i morse! På jobbet har jag bara känt mig otillräcklig och till sist orkade jag inte bry mig längre. Hatar när man vet att man måste ha hjälp, men alla är upptagna med sitt och och inte har tid eller möjlighet att hjälpa. Allt har bara blivit fel idag.

Nej, jag orkar inte bry mig dag. Ibland undrar man varför man överhuvudtaget håller på med det här bloggandet?
Kryper ner under täcket nu o kollar på film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0