I got a date

Jäklar, jag börjar bli nervös nu, ska ju på date efter jobbet med Mikey! Hur fan gör man när man ska gå på date? Sen kan jag inte hålla på och snora honom rätt upp i fejjan, inget bra intryck. Men jag känner mig lite bättre iaf så det ska nog gå vägen. Jag sprang på honom idag igen på väg till tåget. Han var ute och raggade folk till den djurrättsorganisation han jobbar för, men jag fick kolla efter en extra gång om det verkligen var han? Han e ju rätt söt faktiskt! Så jag slutar vid 10 ikväll och sen skulle vi mötas i Antwerpen och hitta på något. Pirr...

Pratade med syrran tidigare och dom hade fått in ett tips om vart vår älskade Kines kunde befinna sig. Han flyger runt på Bjurs och leker rövare! Dom efterlyste honom i ett lokalt radioprogram och det var några som hade sett honom i onsdags. Så än finns det hopp!

Nej, ska dricka lite kaffe nu och försöka göra nåt nyttigt sista timmarna.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0