Högklackat=dumheter=tjejer=jag

Jag förstår inte varför tjejer bråkar med sig själv och tvingar sig att gå runt i högklackat när det finns så mycket skönare skor att gå i? Jag fattar inte varför man väljer att få onda fötter och skavsår när nån smart jäkel uppfunnit gympadojor? Men mest av allt fattar jag inte varför JAG har kommit på iden att jag ska gå i högklackat? Hur idiotiskt är inte det?



Dom här terroristerna har plågat mig hela dagen idag. Köpte dom billiga i Thailand och därav den dåliga kvaliten på dom. Varenda sömm innuti skaver. Men dom e ju schnygga så jag får lida ett tag. Men dom här skorna blir väl kanske använda 3 gånger i halvåret, högst. Har inte riktigt lärt mig att gå i dom än men det kommer. Jag har ju fått skofnatt och varenda snygg sko vill jag ju köpa. Har insett att jag kanske ska lära mig gå i högklackat innan jag köper på mig en massa. Så när jag går brukar jag passa på att kolla i varenda skyltfönster jag går förbi om det ser godkänt ut.  För varje fönster provar jag en ny stil så jag kan tänka mig att det ser ganska roligt ut.

Och just ja, fick ragg idag!
Jag skulle gå till tåget när en kille stannade mig för att informera mig om en djurrätts grupp här i Belgien och jag nappade ju direkt. Allt för djuren! Så han tog mina uppgifter och sen kom hans kompis som såg rätt smaskig ut. Vi började prata lite och sen frågade han om vi skulle gå på date? Självklart sa jag! Så vi får se vad som händer i veckan?

Men nu ska jag sooova.



Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Tack :D

2009-08-04 @ 09:58:31
URL: http://linnlowes.com
Postat av: s a r a

hahah jag fattar inte heller varför man alltid ska envisas med att ha högklackat..men det är ju så snyggt X)

2009-08-04 @ 20:02:32
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Susanne

Thailand kvalité eller inte, jag tyckte dom var SKITSNYGGA! Go girl!

2009-08-08 @ 13:40:54
URL: http://livetomsusanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0