Droom zacht!

Fy Malin, du måste sova nu...

Har varit en blandad dag idag. Började med att busschauffören vägrade låta mig ta med mig mitt kaffe ombord på bussen? Blev skitsur på honom. vad skulle det göra för fara? Hade jag haft med mig en colaflaska hade det inte varit några problem. Sen visade sig att jag tagit fel på vilket skift jag hade, blev ett litet missförstånd så jag var 1 timme sen. Så innan jag ens kommit till jobbet var jag redo att börja lipa. På vägen hem från jobbet såg jag en vän som jag inte sett på länge. hade lite svårt att veta hur jag skulle bete mig. Det slutade med att jag försökte låtsas som att han inte fanns där. Kändes lättast så, så lipper man röra upp en massa känslor igen. Stefan förgyllde min dag när jag äntligen kom åt mina pengar. Det har varit en jobbig vecka kan jag säga. Så när jag kom hem tog jag en powernap sen var det bara att gå och tvätta och handla. Jag tror faktiskt det var bästa tiden idag...när jag satt och väntade på att torktumlaren skulle bli klar. Det var så lugnt och skönt. Blev nästan lite besviken när kläderna var torra.



Man får tid att filosofiera på neutral mark

Nej, måste sova nu så jag orkar med morgondagen. I morgon ska jag köpa kaffet innan jag kommer till Mechelen, för i Anwerpen bryr dom sig inte. Hoppas jag kan sova lika lätt som mannen bredvid mig kunde göra i morse. Haha! Han kom och satte sig och sekunden efter ser han ut så här. Fick lov att ta kort på han. Ser ju lite stelt och obehagligt ut men han sov som ett litet barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0