Dregglar över falsett sång

Så sjukt trött idag.
Skulle kunna somna på en gång



Blev inte så mycket sömn inatt för jag fastnande framför datorn och youtube. Hittade en massa bra örongodis. Sen fick jag för mig att jag skulle göra lite sit ups, noppa ögonbrynen, duscha och när jag väl hamnade under täcket började kriget mot myggen. Eller krig och krig...jag är ju den stora förloraren för jag vägrar ju att knäppa myggen. Istället låter jag dom dricka sin droppe blod så dom ger sig och jag kan sova. Jag får ju ändå inga kliande myggbett så det kan jag väl bjuda på. Men igår vägrade dom ge sig och nog lyckades väl nån liten stickande plåga ge mig kli. Höll på attt bli galen av allt surrande och vetskapen om att jag skulle upp om 3 timmar fick mig inte direkt att slappna av. Men jag lyckades somna och 04.50 ringde alarmet på mobilen. Trots att det var olagligt tidigt var jag riktigt pigg och tyckte det var riktigt skönt att komma ut. Men nej, det höll inte i sig särskillt länge. Jag hann väl sätta mig på tåget, sen insåg min kropp vad den höll på med och började protestera. Inte hann jag med min Panos cappucino heller...



På jobbet var det lika hemskt. Vi satte rekord i samtal som hängde, dvs samtal som stod i kön och väntade. 47 st var det och sen höll vi en jämn ström på 30 samtal i kön. Vårat kontrakt säger att vi ska få ca 170 samtal om dagen. It's fucked up! Men det ordnade sig bra för min del ändå för vid lunch dök förstärkningen upp och jag fick hålla i träningen för 4 killar från HP i Sverige som ska hjälpa oss i 5 veckor. Det var riktigt sköna grabbar och dom kunde lite innan så träningen var ganska enkel.Något Stefam, min teamleader, glömde nämna var att jag även skulle hålla i en telefonkonferens med en grupp i Malmö som åxå skulle lära sig samma sak. Det gick bra men jag kände mig rätt dum där jag satt helt ensam i ett rum och pratade med mig själv. Gruppen i Malmö kunde visserligen följa allt som jag gjorde på min dator men lite knäpp kände jag mig. Så det blv lite övertid men så länge jag inte behöver ta samtal e jag supernöjd! Sen var det skitkul att prova på att vara tränare åxå.

Efter jobbet tog jag med mig Mauro och drack en öl i Mechelen innan min plan var att åka hem och städa och tvätta. Jag kom hem, lade mig i sängen och har inte lyckats komma så mycket längre. Jag får ta det i morgon.
Ska lyssna på mer spännande och efterlängtad falsett sång nu, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0