Zzzzz...

Jag e så trött! Var länge sen jag var sa trött men å andra sidan e det länge sen jag jobbade. Jag har haft en sån dag när jag bara velat slöa och och vara osocial. Jag fick igång internet på min dator såjag har kollat runt en massa och försökt undvikit indiern. Men vart jag än är, kommer han efter och vägrar låta mig vara ifred. Jag satte mig på min säng och hela tiden kom han och frågade om jag ville ha en öl, vill du ha mat?, vad vill du göra i morgon, han visade mig bilder på hans kompisar och sitt hus i Indien...missförstå mig inte, det e jättesnällt utav honom men idag  var inte rätt dag helt enkelt. Så nu har jag stängt dörren och sagt att jag skulle sova. Jag vill ju inte verka otrevlig men varje gång jag hör honom utanför min dörr ber jag till han där uppe om att få vara ifred.  Så nu ska jag äntligen få hoppa ned under täcket i min  vattensäng. Fy satans va skönt det är med vattensäng. Kanske blir ett framtida köp?

I morgon är det en stor frukt och grönsaksmarknad på torget här så jag tänkte ta mig en expedition dit och shoppa lite. Sen ska jag väl försöka packa upp alla grejer och få lite ordning i mitt rum. Har fått två läroböcker på Holländska så det är väl bara att börja. Men just här i Mechelen pratar dom Bitch. Japp, en sorts Dutch-Bitch. Spännande...



Utsikten från mitt rum



Kyrkan mitt i centrum. Där på torget är marknaden. Riktigt häftig kyrka. Ska ta mer kort i morgon



Här är mitt lilla rum..



och här är en jättetrött Malin, därav den den minimala stylingen och glamouren

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag är SÅ avundsjuk på dig. :)

2009-04-04 @ 02:27:08
Postat av: Anna

sv: ja jag tror kanske jag ska göra det :) men jag vill fila på det lite mer så jag verkligen är nöjd när jag visar det!

2009-04-04 @ 10:25:11
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0