Wicked Wonderland

Ååååh, jag var precis inne på Sensations hemsida och vips var partyhumöret i gång. Det är 10 årsjubileum iår så i Amsterdam har dom party både den 3 och 4 juli. Och nytt tema för i år: Wicked Wonderland...

Welcome to Wicked Wonderland.

This year's show is about a journey of sexual and emotional discovery.

A sensual journey, exploring a place called Wicked Wonderland.

A place full of secrets and surprises, that lies behind the white door.

So we are inviting everybody to open this door, go beyond it, and spend a few hours experiencing and enjoying our world.

Your curiosity will be rewarded.

Ja, jag har ju inte så mycket val!



Video från förra året

Kommentarer
Postat av: IDA

sv: Jag är galet nyfiken på att se dem, ja! Men jag tror det kan vara fint på Tom det här... Nog för att jag verkligen gillar hans vanliga dreads, men svart kan nog se bra ut. :) Blir spännande att se sen!

2009-04-13 @ 15:46:18
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0