UACC,SLA,ICC,resolution code bla bla bla...

Idag har det varit körigt! Oj oj oj, va dom har proppat in konstiga ord och förkortningar i huvudet på mig. Puh! Idag var det första dagen vid datorn och vi försökte lära oss Helpdesk Center idag, hur vi ska navigera oss när folk ringer för att kunna samla all fakta så alla kan se och följa och hur vi sen följer upp deras fråga tills den är löst. Det var inte så bara! Kan väl inte påstå att jag kan det där nu men det är väl inte meningen heller. Men nu har vi iaf fått se programmet så vi inte e helt lost när vi ska börja arbeta med det senare i veckan. Å jag har fått så många papper. Flera tjocka buntar som jag måste kolla igenom. Ska gå och duscha nu sen ska jag krypa ned i sängen och skumma igenom lite snabbt. Måste försöka hinna med att köpa nya skor i morgon. De jag tänkte ha gav mig ju bara ett stort jobbigt skavsår och de andra skorna är för varma nu. Det är ju vår här nere! Jag har blivit en jäkel på att gå upp tidigt på morgonen och ändå vara pigg. Jätteskönt! Men vi får väl se hur länge det håller i sig.




3 dagars papper


Kaos i bollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0