Syren parfym

Jag sitter i sängen och försöker peppa mig sjäv att gå till tvättautomaten. Jag har fortfarande inte lyckats klura ut hur tvättmaskinen här hemma funkar. Men jag e så jäkla trött och har ingen lust att behöva sitta och vänta på tvätten. Idag har jag ätit alldeles för lite och rökt alldeles för mycket. Är helt snurrig i huvudet! Jag har tänkt sluta flera gånger men jag skyller på kollegorna. Dom jävlarna! Solen skiner ute och det är så jäkla underbart! Jag gick hem från jobbet idag för jag är så äckligt trött. Det är ju bara 4 km eller nåt och det tog 45 min i lugn takt. Men det kändes mycket fortare...min bästa vän har ju hittat tillbaka till mig....the Mp3! Japp, jag fick ett brev på posten igår där laddaren låg. Fan va glad jag blev! Så nu hörlurarna som gjutna i mina öron. Jag hittade en jättemysig park på vägen hem som jag måste gå och slappa lite i sen.

Nej, måste försöka ta tag i smutsen nu...ska försöka ta lite kort till i morgon på alla fina blommor och syrenerna som blommar för fullt

Kommentarer
Postat av: s a r a

Min bloggpaus är över!:D

2009-04-23 @ 17:57:20
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0