planer o drömmar

Sitter och väntar på att få maten serverad alldeles strax. Är hemma hos en kompis och jag blev utvisad ur köket. Ha ha! Man kan aldrig tro att han faktiskt är en ur det manliga könet...han e lite speciell! Ska nog kolla på film sen innan det e dags att sova. På jobbet var det riktigt segt idag, precis som igår. Alla är upptagna med möten och planeringar så vi sitter där framför våra datorer utan nåt att göra. Visst, vi har väl våra övningar men vem orkar göra sånt i flera timmar? Hoppas det blir bättre snart. Så idag har jag tittat på olika festivaler och konserter här i Belgien. Dom har en stor festival med en massa bra artister, The Killers bland annat. Men självklart är alla biljetter till dom bra dagarna redan slutsålda. Sen ska The Peaches spela i Bryssel på tisdag och det hade ju varit skoj! På tåget i morse läste jag i tidningen att självaste Brittan ska ta med sin Cirkusturne och komma till belgien i sommar. Biljetterna släpps den 30 april så jag tänkte försöka få en plats då. Det hade ju varit coolt! Och igår kollade jag på en sån grym liv DVD- Macy Gray live i Las Vegas. Fy satans va skön stämning det var. Så nu måste jag försöka hitta en konsert med henne åxå. Fullt upp i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0