Mot Antwerpen

Äntligen var det gjort. Workshopen idag gick riktigt bra faktiskt. Första samtalet var så jäkla hemskt. Alla satt och skakade och var så nervösa. Min första fråga var: jag kan inte komma in på min network server? Ööööööh, blackout! Jag kom verkligen inte ihåg nånting men på nåt sätt lyckades jag ge rätt svar ändå! Nästa samtal var det en vars bil gått sönder och han fick lov att åka hem till Ryssland? Jaa, då får du nog ringa en mekaniker. Ha ha! Sen sista samtalet var det en som inte hade lyckats koppla in tangentbordet riktigt. Ganska simpla frågor men det är inte så lätt när man väl sitter där och tänker. Det var riktigt roligt och nästa fredag kommer det gå mycket lättare. Kan tänka mig att domsom ringde hade ganska kul. Efter jobbet åkte jag direkt till stan och letade reda på piercingstudion. Så nu e läppen fixad och tillbaka! Det var nog den simplaste piercingen jag gjort, gjorde inte alls ont. Så nu har jag gjort mig i ordning och ska snart springa iväg till bussen. Sen tar jag tåget in till Antwerpen där jag ska träffa Andreas och hans kompisar. Ska bli kul att se en ny stad. Sen e ju ölen så billig och jag är ledig till tisdag. Skööönt! Vi hade över 20 grader idag och solen skiner fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0