Mot Antwerpen

Nu äntligen e det helg! Ok att veckan har gått jäkligt snabbt men det ska bli skönt med en liten paus från all datainfo. Idag hade vi vår andra workshop när andra agenter i byggnaden ringer oss och låtsas ha ett problem. Det gick väl ganska bra, lite missnöjd dock. Jag fick världens simplaste problem men så slog blackouten till. Men jag fick godkänt! Så nu e halva utbildningen klar. Satans va fort det har gått! Snart e det på riktigt...jajks!

Har gjort mig i ordning för kvällen nu men musik på högsta volym. Ska snart ta tåget till Antwerpen och se vad stan har att erbjuda en fredagskväll. Möter upp Caroline och Josefin från jobbet så får vi se vad som händer. Riktigt taggad!

Nu äntligen har jag lyckats ge Manpower rätt kontonummer så i mitten på nästa vecka får jag min efterlängtade lön.

Nej babes...dags att röra på fläsket!

Puss

Får inte tag på partybrudarna så jag bestämde träff med min andra partybrud så länge, Andreas♥ han e riktigt rolig. Tänker alltid på Björn Gustafsson när jag ser honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0