hemlängtan

Har kollat runt på en massa lägenheter nu men det e ju så svårt. Nästan allt står ju på holländska och de billiga lägenheterna är inte alltid så fräsha. Hittade dock drömlägenheten och jag hoppas nu att han hör av sig. Möblerat och allt. Har gjort alldeles för lite idag men jag har inte haft nån lust. Tappade suget lite efter igår. Så idag kom min första riktiga hemlängtan. Skulle vilja sitta hemma på altanen nu och grilla och dricka vin med familjen. Eller springa omkring med hundarna uppe i Jubberud. Känner mig lite ensam idag. Skulle helst vilja gå och lägga mig och sova nu så det blir måndag nån gång. Ha ha, är nog första gången jag har sagt så! Nej,jag behöver träffa lite människor och bli aktiverad. Hoppas nu jag kan få en egen lägenhet. Kommer inte palla att bo här alltför länge. Är så sugen på attt tröstäta en massa dumt men alla mataffärer har stängt på söndagar. Jäkla påhitt!

Kram till alla er därhemma och grattis älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0