After Work

Har precis ätit lite och ska snart sova, e så satans trött! Har fått alldeles för lite sömn sista nätterna och med den tränaren vi har nu lär jag behöva alla krafter jag har. Det är en kille från Ungern som lär oss om olika program o skit. Han ser ut som en actionfigur, lång o kraftig, bred hals, snaggad...you get the picture. Men han pratar så seeeegt. Han låter precis som killen i Simpsons som gör reklam för Duff Beer, Arnold Schwartzn....kopian. Ett riktigt sömnpiller! SÅ jag har haft riktigt svårt att försöka hålla mig vaken idag. Var nästan lite pinsamt ibland när blicken fladdradde iväg. Hade gjort en sallad till lunch men den smakade bajs, så jag har varit så jäkla hungrig idag. Dom tar ju inte Visa kort i cafeterian. Istället drack jag en massa cappucino, har kommit på att det ju faktiskt e ganska gott. Nu ni, gott folk...nu e jag snart vuxen! Efter jobbet åkte jag och några till en restaurang brevid stationen och hade lite After Work. En varsin pinscher(öl) och lite käk. Det var mysigt att sitta där i solen och njuta. Jag trivs så jäkla bra i solen. Och i morgon e det fredag, sen e det helg!!! Får se vad jag hittar på?



Madde och Andreas



Jag och Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0