Uttråkad

Fy, jag måste börja gå upp tidigare på morgonen, kunde inte somna förrän vid 4 inatt. Väntade på att nya TH avsnittet skulle komma sen kollade jag på värdelösa tv serier halva natten. Men men, får börja arbeta på det nästa vecka. Idag var jag och dogsen på Lövhyddan och kikade. Det tar ju bara 4 minuter att gå över skogen och dom har 50% rea på alla krukväxter nu...omöjligt att hålla sig borta! Dagens fynd blev en Jasmin och en doftranka. Sen har alla hungriga varelser här hemma fått man,alla utom jag. Vi har lite lite cash just nu så vi försöker göra slut på allt innan vi handlar igen. Men nu e det inte mycket kvar. Tur att vi ska bort i helgen! 

Har iaf tackat ja till erbjudandet jag fick av McDonlads om att bara vara ute i restaurangen och fixa. Kommer bli galen om jag bara ska gå här hemma och drömma mig bort. Är så jäkla avundsjuk på Mattias och Martina nu som e ute och äventyrar.   http://lesmiserable.bloggsida.se    Är så härligt att bara kunna ta en dag i taget och fullständigt tappa räkningen på vilken dag det är. Ha ha,kommer ihåg när jag och Jimmy var i Khao Sok och vi hade inte den blekaste aning om det var måndag eller fredag. Men snart är det nyår och då sticker vi till Dusseldorf med syrran och Seb på Sensation White. Längtar sååå....

     

Igår kollade vi på So You Think You Can Dance finalen och helt plötsligt tar Roffe, nymfparakiten, luft under vingarna och landar på golvet. Det är sällsynt för han sitter oftats bara i buren och glor. Men nu tog han några varv på golvet och spanade in rummet.

Ska åka ner på stan sen när Jimmy kommer hem oc kika efter present till Daniel. Men nu måste jag ringa bovärden igen så han får fixa vårann dörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0